مزایای استفاده از مبلمان شهری هوشمند-سطل زباله هوشمند

اگرچه، دسترسی به Wi-Fi بصورت رایگان، مزیت قابل توجهی برای استفاده از این تکنولوژی است اما دیگر مزیت‌های آن را نمی‌توان نادیده گرفت. ظروف زباله هوشمند می توانند به دولت در جمع‌آوری داده‌ها در زمینه مدیریت پسماند کمک کرده و اطلاعاتی را بصورت خبر و یا هشدار به نمایش گذارند. علاوه بر این، هر ظرف مجهز به سیستمی است که در مواقعی که زباله ها بوی بسیار نامطبوعی ایجاد می‌کند، به وسایل نقلیه مجهزتری اجازه جمع‌آوری زباله را می‌دهد.

همچنین، پانل های خورشیدی انرژی مورد نیاز کمپکتورهای (فشرده سازها) جانمایی شده در ظروف را فراهم می‌کند، از این طریق حجم ظروف به 5 برابر نسبت به قبل افزایش یافته و منجر به بهره‌وری بیشتر عملیات جمع‌آوری زباله می گردد.

از اهداف مبلمان شهری هوشمند می توان به ارائه مطلوب و افزایش سطح دسترسی خدمات شهر هوشمند در المان های هوشمند شهری، کمک به توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی کاربردی و توسعه، ارائه نمایی از شهر هوشمند مطلوب به شهروندان جهت آشناسازی ، حساس سازی و جلب مشارکت شهروندان، ایجاد پویایی هوشمند جهت دسترسی عمومی به خدمات الکترونیک مبتنی بر فن آوری های جدید، پایداری محیط زیست و کاهش استفاده از انرژی به کمک نوآوری های فناوری و تشویق به کاهش مصرف و بازیافت اشاره نمود

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *